maanantai 20. huhtikuuta 2015

10 kysymystä

Halojaa! Täällä kotiuduimme eilen Tampereelta, jossa olimme viettämässä "Viiden tähden illallista" ystäväporukan kanssa. Kesällä onkin meidän vuoromme kokata – saapas nähdä, mitä laitetaan! Olin urpo ja unohdin kameran kotiin, toivottavasti ystävältäni Sigiltä liikenee joitakin otoksia illasta. 

Olen saanut kysymyshaasteen muutamasta eri blogista ja koska kysymyksien määrä olisi muuten järjetön, päätin toteuttaa vain yhden. Kiitos Tuuliajolla-blogin Annu Tuulialle! :)

Kuvituksena Lonny.com-sivustolla esitelty täydellinen kesäkoti. Ehdottomasti unelmoinnin arvoinen. 
1. Kuinka hyvä olet ruoanlaitossa?

Noo, olen ihan semihyvä. Tai itse asiassa olen aika hyvä, mutta mieheen verrattuna ihan rupusakkia :D. Mun mieheni rakastaa kokkailua ja tekee arkipäivisinkin yleensä älyttömät äpöstykset, itse voisin tyytyä välillä ihan vain pikaisesti tehtyyn pyttipannuun. 

2. Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Perhe, ehdottomasti ja ennen kaikkea se eniten. Lisäksi unelmien tavoittelu, jossa olenkin aika hyvä – toivottavasti pääsen teillekin paljastamaan pian, mitä mun elämässäni tapahtuu!

Myös tämä oma koti, etenkin nuo omenapuut ja ihana piha tekevät minut onnelliseksi. 




3. Mikä on parasta arjessa?

Rauhalliset aamut, kun kaikki ovat kotona. Illat, kun ollaan touhuttu koko päivä, laitetaan sauna päälle ja Tukkiksen nukahdettua herkutellaan. Ihan tavalliset yhdessäolohetket perheenä, ne on mun arkeni ehdotonta eliittiä. 

Niin ja aika usein yksinäiset juoksulenkit, kun saa laittaa volat kaakkoon ja keskittyä ihan vain omiin ajatuksiin. 

4. Unelmasi?

En paljasta! KOSKA mun unelmani on toteutumassa 95 prosentin todennäköissyydellä! Nää nyt on taas näitä ärsyttäviä bloggaajavihjailuja, mutta olen kertonut lähipiirissäkin vasta muutamalle. Lupaan ja vannon että kerron, jos kaikki oikeasti tapahtuu. 

Tuon tietyn unelman lisäksi unelmoin siitä että sekä itse että läheiseni pysyisimme terveenä ja saisimme elää yhdessä pitkän ja hyvän elämän. Ennen perhettä tuo oli mielestäni tavattoman tylsä unelma, mutta nyt huomaan pohtivani sitä aika paljon. Äitiys tuo hirvittävän määrän huolta sydämeen, sitä näkee kaiken eri näkökulmasta. 

Niin ja lisäksi unelmoin erilaisista kotiin liittyvistä jutuista, kun täällä nyt on vielä kaikenlaista hankittavaa ja laitettavaa. Plus tietty kauniista vaatteista aina välillä ja ihan vähäsen vaan. 




5. Parhain luonteenpiirteesi?


Hmmm... Ehkäpä se, että jaksan uskoa mahdollisuuksiin ja ajattelen yleensä positiivisesti, kunhan olen toipunut ensijysäyksestä ja pettymyksestä/ vihasta/ surusta. Se on kantanut elämässä monen jutun yli. 



6. Lempipaikkasi?


Tylsää, mutta koti ja oma sänky. Ihan paras aarre aina ja ikuisesti. 

7. Tavarat, joita kannat yleensä aina mukana?


Tukkis? :D Nooo... Yritän kantaa mahdollisimman vähän, inhoan puhelintakin, koska se saattaa pärähtää soimaan ihan yks kaks. 

Kaiketi jonkinmoinen huulia kosteuttava ja väriä tuova puikko on yleensä aina mukana, koska olen addikti. Lisäksi se typerä puhelin ja lompakko. 

8. Miten aiot viettää kesäsi?


Oioi! Olemme miehen kanssa kumpikin koko kesän vapaalla, joten ainakin löhöilyä on suunnitelmissa ja paljon. 



9. Unelmatyösi?

Mun työni on aika unelmatyötä, varsin jännittävää nimittäin. On tietty muitakin, katsotaan josko yksi niistä olisi toteutumassa piankin... ;)

10. Mikä on elämässä kaikkein tärkeintä?

Rakkaus kaikissa eri muodoissaan. Ja se että saa välillä löhötä kesäisellä uimarannalla, tehdä lumiukkoja ja viettää grillijuhlia omien tärkeiden tyyppien kanssa. Sitäsellaista elämästänautiskelua. 

11. Mitä harrastuksia sinulla on?

Bloggaus, juoksu, löhöily, läskiytyminen ja ruoka. Niin ja vaatteet, nekin kai lasketaan tässä tapauksessa harrastukseksi. Ja unelmointi – erityisen tärkeä ja rakas harrastus itselleni. 

Tässä männäpäivänä muistelin viettäneeni kolme tuntia yksin Pyhäsalmen juna-asemalla myöhään illalla, ainoana seurana oli unelmointi. Olin ollut opettamassa tanssia, eikä minulla ollut vielä ajokorttia, joten junalla kulkeminen oli ainoa mahdollisuus. Tätähän tietysti ajattelin kun näin näitä NYKYNUORIA, joilla on koko ajan pädit ja pödit mukana :D. VANHUUS EI TULE YKSIN, se tulee tuollaisina nokkavina ajatuksina kuulkaas. 

2 kommenttia: