perjantai 13. marraskuuta 2015

Suosikki: Oikeasti herkullinen terveyssuklaa!

Mä olen rakastunut. Sain blogini kautta maistettavakseni Suklaakeisarin kahta suklaamakua ja voi herrajestas miten hyvää! Olen jäänyt näihin ihan koukkuun :D. Lisäksi tätä suklaata saa popsia hyvällä omallatunnolla, sillä se on myös terveellistä.

Suklaakeisarin herkut sisältävät raakasuklaata, hunajaa, luomukauraa, kookoshiutaleita ja kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä ja siksi niillä kerrotaan olevan myös suotuisia vaikutuksia terveyteen ja vireystilaan. Itse olen kyllä huomannut energisoivan vaikutuksen, suklaata maistelleet ystäväni tosin väittivät tässä asiassa vastaan, mutta omasta mielestäni olen aina melkoinen duracel-nainen herkkutuokion jälkeen


Mutta siis se maku! Kookossuklaat maistuvat niiltä pieniltä kookospalleroilta, joita varmasti aika moni on pyöritellyt lapsuudessa. Suosikkini on kuitenkin mulperi, johon on lisätty marjaa ja koostumus on siksi erilainen. Aika monet raakasuklaat, joita olen syönyt, eivät todellakaan voita maultaan tai koostumukseltaan Fazerin sinistä, mutta tätä herkkua syön ehdottomasti mieluummin kuin ns. tavallista suklaata.



Ainoa miinus on se että kertatilauksena on tehtävä vähintään 60 kappaleen tilaus, tosin jälleenmyyjiltä voi ostaa yksittäiskappaleita hieman kalliimpaan hintaan. Suoraan Suklaakeisarilta ostettaessa yksi ruutu on 1,2 euroa, Kampin Johto-Cafessa hinta oli muistaakseni 1,8 euroa.

Itse aion liittyä kuukausiasiakkaaksi, jolloin saan herkkuja töihin toimitettuna kuukausilaskutuksella. Rakastan suklaata yksinkertaisesti niin paljon, että jos voin popsia sitä ilman finnejä tai vatsamakkaroita niin tänne vaan! Ihan mahtavaa, kun voi muntata naamaan niin monta pikkupalleroa kuin haluaa.

Testatkaa! Jopa mun terveyssuklaita inhoavat ystäväni maistelivat näitä hymyssä suin, vaikka tavallistakin suklaata oli tarjolla ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti