perjantai 13. helmikuuta 2015

Good Evening Folks!

Meillä on tänään firman juhlabileet, olen ihan unohtanut mainita! Sinne olen siis nyt tällännyt ja kuulkaas kiharsin hiuksetkin, vaikka aivan takuuvarmasti lässähtävät tuossa säässä... :D

Että tämä on tällainen pikarapsa täältä (sotkuisesta) makuuhuoneesta. Pitäisi vielä silittää mekko ja vetää se päälle, sitten olen valmis.


Kävin muuten tänään peittoamassa tätä aknesta toipuvaa ihoani Hydrafacial-hoidossa Helsingissä ja pakko sanoa, että eron huomaa jo nyt! Ihoni oli nimittäin tosi harmaa, väsynyt ja täynnä epätasaisuutta – nyt se on huomattavasti heleämpi ja vaikka finnejä toki on, iho on tasaisempi ja paremman näköinen.

Ilmeisesti tilanteen pitäisi tästä vain parantua, joten jään jännityksellä odottamaan.


Näissä kuvissahan minulla on tietysti meikkiä, koska lähden kohta, mutta lupaan raportoida hoidon vaikutuksesta myöhemmin. Ihon "paranemisprosessi" kestää noin kaksi viikkoa ja kosmetologin mukaan poskissani tulee olemaan kohta finniarmeija, mutta tämän pitäisi olla hyvä juttu, koska sitä kautta iho puhdistaa itseään...


Itsehän en ole tottunut ajattelemaan että finnit olisivat jotenkin hyvä asia, mutta katsotaan mitä tapahtuu :D.

Nyt mä lähden juhlimaan! Kaunista perjantaita kaikille <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti