sunnuntai 1. helmikuuta 2015

TB Sunday

Melkeinpä tasan vuosi sitten DMK Photographyn Domi tuli kuvaamaan kasvavaa meikäläistä – hurjaa, miten aika kuluu niin vauhdilla!

Raskaudestani on nyt kahdeksan kuukautta aikaa ja keho tuntuu lopultakin täysin omalta – aivan mieletöntä. Pakko sanoa, että nostan hattua naisille, jotka jaksavat toisen raskauden edellisen perään hyvin pian. Itsestäni ei ikimaailmassa olisi siihen, sen verran paljon loppuraskaus ja synnytyksestä toipuminen koettelevat mieltä ja kehoa.


Mutta miten iloinen ja onnellinen pikkuvalas tuolla ikkunalaudalla istuukaan röhnöttääkään! Viime vuonna helmikuussa olin todella onneni kukkuloilla, onneksi onni on kestänyt edelleen. Tänään juuri katsoin pikkumiestä ja ihmettelin, miten on mahdollista että tuo tyyppi on oikeasti tullut mun sisältäni – noin täydellinen, ihana ja hassu!

Kyllä vain lisääntyminen on kuin suoraan mielikuvituksellisesta scifi-leffasta, vai mitäs olette mieltä? Totuus on todellakin tarua ihmeellisempää :D.


Pakko muuten sanoa, että olen aika ylpeä kehostani – miten se onkaan pysynyt muutoksessa mukana! Paino on nyt noin kuusitoista kiloa vähemmän kuin mitä olin painavimmillani, vatsan iho on palautunut ja olen melkeinpä sama kuin ennenkin.

Naisen vartalo on kyllä aika kova muija, ei voi muuta sanoa. :D


Olen hippasen turhamaisuuteen taipuvainen nainen *köh* ja pakko myöntää, että raskauden mukanaan tuomat muutokset mietityttivät jonkin verran raskausaikana. Nyt kuitenkin huomaan huolen olleen turha, sillä vaikka muutoksia on tullut, ne eivät jostain syystä haittaa minua – rinnat esimerkiksi ovat aivan erilaiset kuin ennen, mutta enpä sitten osaa sanoa, onko muutos huonompaan vai parempaan suuntaan.


“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding”

Betty White sen tietää – enpä olisi osannut sanoa sitä paremmin ;). 


6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Mietin itsekin, kuinka toinen raskaus vo taas olla erilainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta :). Siinä saisi taas olla varmasti aika ihmeissään oman kroppansa kanssa.

      Poista
  2. Kääks, miten ihana banneri. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janna! Sen teki eräs ihana lukijani, joka on kyllä todella taitava näppäimistöstään. :) Olin erittäin otettu siitä, että hän halusi muistaa minua uudella bannerilla.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Selina! :)

      Vitsit mun tekis mieli kirjottaa koko ajan että SELLU, kun mun hyvä ystäväni on myös Selina ja häntä kutsutaan Selluksi :D. Ei ehkä ihan mairittelevin lempinimi, mutta sitäkin mieleenpainuvampi. :D :D

      Poista